Zvýšení množství a kvality potenciálních zákazníků bez navýšení ceny za lead + budování férové a spolehlivé značky s pevným postavením na trhu, na kterou se mohou zákazníci obrátit i v případě revizí.
Společnost používala pouze grafické kreativa, které obsahovaly málo informací, což vedlo ke ztrátě zájmu. Proto jsme vytvořili scénáře a natočili krátká videa přímo v jejich kanceláři. Short-form videa byla zaměřena nejen na samotnou akvizici, ale také na edukaci, což nám umožnilo velmi efektivní retargeting.
Museli jsme přijít na to, jak zákazníky dostatečně edukovat o důležitosti spolehlivosti u dražšího čerpadla v době přesycení trhu novými firmami bez zkušeností, které vznikly v době dotací, a to bez snížení objemu a kvality leadů. Takže bylo nutné dostatečně dobře komunikovat důležitost spolehlivosti a kvality, upoutat pozornost a odlišit se od konkurence.
Za prvních 6 měsíců jsme vygenerovali více než 400 jedinečných kvalitních leadů na koupi tepelného čerpadla a snížili jsme cenu za lead o 30%. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku byl 1 : 3