Každá firma má jiný problém, což vyžaduje jiné řešení. Proto jsme podrobně popsali problém a cíl v konkrétní spolupráci, abychom lépe objasnili naši strategii.

Ne každý klient chce sdílet své výsledky a čísla, ale ti, kterým to nevadilo, jsme detailně zaznamenali.

digitalni-marketingova-agentura-praha
KUCHYNĚ NA MÍRU

Zachránili jsme rodinnou firmu s více než 60 leady každý měsíc

Cíl Spolupráce

Výroba nábytku HTP Interier je rodinná firma, která potřebovala nové leady pro zakázky, když v zakázkové výrobě nábytku rapidně ubylo potenciálních zákazníků kvůli velkým řetězcům s nižší cenou. Především se chtěli vyhnout závislosti na doporučeních, kterých navíc ubývalo.

Strategie

Firma neměla žádnou reklamu. Vytvořili jsme poutavá short form videa, se kterými cílová skupina velmi aktivně interaguje. Získané leady jsou dále aktivně oslovovány pomocí email marketingu, který dále pracuje s kontakty. V neposlední řadě bylo cíleno na sběr recenzí od zákazníků a celý marketing je optimalizován především pomocí zpětné vazby od obchodního týmu.

Největší výzva

Museli jsme si poradit s dlouhou rozhodovací fází zákazníků a současně získat kvalitní leady pro kuchyně na míru, když velké řetězce nabízí kuchyni x-krát levněji.

Výsledek

Za prvních pět měsíců jsme získali přes 300 kvalitních a jedinečných leadů o pořízení kuchyně na míru. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku přesahuje 1 : 50.

Ukážka Kreatív
No items found.