Výroba nábytku HTP Interier je rodinná firma, která potřebovala nové leady pro zakázky, když v zakázkové výrobě nábytku rapidně ubylo potenciálních zákazníků kvůli velkým řetězcům s nižší cenou. Především se chtěli vyhnout závislosti na doporučeních, kterých navíc ubývalo.
Firma neměla žádnou reklamu. Vytvořili jsme poutavá short form videa, se kterými cílová skupina velmi aktivně interaguje. Získané leady jsou dále aktivně oslovovány pomocí email marketingu, který dále pracuje s kontakty. V neposlední řadě bylo cíleno na sběr recenzí od zákazníků a celý marketing je optimalizován především pomocí zpětné vazby od obchodního týmu.
Museli jsme si poradit s dlouhou rozhodovací fází zákazníků a současně získat kvalitní leady pro kuchyně na míru, když velké řetězce nabízí kuchyni x-krát levněji.
Za prvních pět měsíců jsme získali přes 300 kvalitních a jedinečných leadů o pořízení kuchyně na míru. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku přesahuje 1 : 50.