Každá firma má jiný problém, což vyžaduje jiné řešení. Proto jsme podrobně popsali problém a cíl v konkrétní spolupráci, abychom lépe objasnili naši strategii.

Ne každý klient chce sdílet své výsledky a čísla, ale ti, kterým to nevadilo, jsme detailně zaznamenali.

digitalni-marketingova-agentura-praha
Estetická Klinika

Dlouhodobá cena za lead 93 Kč s konverzí 22%!

Cíl Spolupráce

Klinice v posledním roce ubývali klienti a zájem o jejich služby. Proto potřebovala zvýšit množství nových klientů a zlepšit kvalitu leadů, aby měla jednodušší obchodní proces s nižší cenou za akvizici nového klienta. Původní cena za lead činila 15 € a konverzní poměr byl pod 10 %. Cílem bylo zvýšit kvalitu leadů a především jejich počet pro 4 typy služeb. Samozřejmě i tato klinika měla pochybnosti, zda to zvládneme, protože měla velmi špatné zkušenosti s marketingovými agenturami.

Strategie

Vytvořili jsme zcela nové reklamy na Facebooku a Instagramu, upravili facebookovou stránku a připravili celé prostředí pro potenciální klienty. Po vytvoření grafických kreativ a textů a jejich testování jsme díky hluboké analýze a dlouholetým zkušenostem kliniky dokázali najít ta správná sdělení, která rezonují s cílovou skupinou, a přizpůsobili tomu nejen reklamu, ale celý marketing. Postupně přidáváme další služby, abychom měli dostatečný prostor pro testování a zároveň udrželi dostatečný objem kvalitních leadů a obsazenost kliniky, co se týče zákroků.

Největší výzva

Museli jsme podrobně zjistit, co cílovou skupinu skutečně zajímá u každé služby kliniky, co nejvíce upoutá jejich pozornost, a v neposlední řadě vytvořit kreativní obsah, který by splňoval podmínky Meta, a to za použití záběrů od klienta. Dále jsme museli přijít na způsob, jak dostatečně edukovat nové leady, aby klinika nemusela trávit příliš mnoho času vysvětlováním procedur během úvodní konzultace při objednávání vyšetření či zákroku.

Výsledek

Po prvních 5 týdnech je cena za lead 4 € při objemu 40 leadů týdně a konverzní poměr je více než 20 %. Čas, který zaměstnanci kliniky tráví na telefonu vysvětlováním služeb, se snížil na polovinu. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku je nyní 1:15, a tento poměr stále zvyšujeme s každou optimalizací. Obsazenost se rychle plní a brzy budeme řešit otázku, kde otevřít novou pobočku.

Ukážka Kreatív
No items found.