Společnost měla nedostatek klientů pro jejich finanční poradenství a investiční poradenství. Tyto a další dodatkové služby bylo potřeba komunikovat velmi rychle vzhledem k velkému nárustu konkurence v dané lokalitě. Náš cíl byl přinést omezené množství kvalitních leadů, aby je obchodní tým dokázal efektivně zpracovávat.
Po analýze cílových skupin jsme vytvořili grafická kreativa, u kterých bylo cílem zjistit potřeby, problémy a zájem u cílových skupin. Po získání dostatku dat jsme vytvořili short-form videa zaměřená na potřeby a benefity cíl. skupin, které skutečně hledají. Majitel společnosti se před kamerou sice necítil ve své kůži, ale v tomto případě jsme věděli, že přirozená komunikace od profesionála v oboru bude s novými klienty rezonovat více, než herec, který není z oboru.
Na začátku spolupráce přišla nečekaná velká změna, která zapříčinila nemožnost akvizice pro jednu ze služeb klienta. Museli jsme rychle přijít na jiné řešení a zaměřit se na ostatní služby, které byly komplikovanější. To jsme však zvládli a díky našemu obvyklému nasazení a rychlé komunikaci jsme problém vyřešili a kampaně spustili ještě před deadlinem.
Vygenerovali jsme 140 kvalifikovaných leadů s konverzní mírou 15%. Přes dlouhý rozhodovací proces nových leadů jsme přinesli během dvou měsíců poměr investice do reklamy a hrubého zisku 1:12.