Posilovna neměla dostatek nových návštěvníků, kteří mají zájem i o další řadu služeb, které nabízí. Cíl byl jasný, dát lidem důvod navštívit posilovnu a zakoupit další služby s tím spojené.
Po analýze trhu a cílových skupin a využití zkušeností společnosti jsme vytvořili první kampaně zaměřené na získání nových členů. Každému zájemci byl nabídnut atraktivní program a výhody na míru. Po získání dat jsme vytvořili krátká videa, kterými jsme dokázali efektivněji oslovit vybrané cílové skupiny a komunikovat to, čeho se klienti bojí, čemu nerozumí, a naopak to, co hledají a chtějí.
Věděli jsme, že malá lokalita působnosti bude omezující a nebude snadné získat aktivní sportovce, kteří jsou již zvyklí na modernější konkurenční zařízení.
Za první měsíc jsme vygenerovali 23 leadů s konverzní mírou přes 60 % a to mimo sezónu. Zvýšili jsme zájem o dodatkové služby více než pětinásobně a poměr investice do reklamy a hrubého zisku byl 1 : 9 a stále roste!