Firma potřebovala nové leady pro zakázky z důvodu expanze. Jejich cena za lead byla vyšší než konkurence, ale chtěli tuto cenu ještě snížit aby získali více leadů a obchodníci měli dostatek práce. Dokázali sme to?
Firma používala grafická kreativa, která byla pěkná, ale obsahovala málo informací. Jinými slovy, nebyla ničím jiná než ta od konkurence. Proto jsme vytvořili scénáře a přímo na místě u klienta natočili krátká videa, která se zaměřovala nejen na prodej, ale také na vzdělávání, vyvracení mýtů, vysvětlení technologie nebo upozornění zájemců, na co si mají při výběru dát pozor. U některých videí jsme se dokonce i zasmáli. Následně byly potenciální zájemci, kteří chtěli řešit zakázku později nebo aktuálně neměli finance, zařazeni do emailového marketingu, kde dostávali spoustu užitečných informací a nakonec projevili zájem později.
Trh s fotovoltikou, byl a je přesycený. Proto pro nás byla výzva výzva, vymyslet způsob, jak snížíme cenu za lead, přičemž nabídku, záruky, servis měli ukázkové a služba byla kvalitní. Takže nabídka se vylepšit nedala. Museli jsme hrát s kartami, které jsme měli.
Vo finále jsme za 5 měsíců klientovi vygenerovali 1630 leadů na samotnou zakázku (B2B+B2C) + 350 leadů na pozici obchodníka, právě kvůli expanzi firmy. Průměrná cena za lead: 5,65 €