Každá firma má jiný problém, což vyžaduje jiné řešení. Proto jsme podrobně popsali problém a cíl v konkrétní spolupráci, abychom lépe objasnili naši strategii.

Ne každý klient chce sdílet své výsledky a čísla, ale ti, kterým to nevadilo, jsme detailně zaznamenali.

digitalni-marketingova-agentura-praha
LEASINGY B2B

178 Leadů v B2B sektoru s návratností 6x

Cíl Spolupráce

Získat potenciální zákazníky v sektoru B2B pro financování a refinancování firemních vozidel, snížit cenu za lead a zároveň zvýšit hodnotu zakázek a životní hodnotu nových klientů. Dalším zajímavým bodem byla žádost výrazně se odlišit od konkurence.

Strategie

Firma původně využívala pouze grafickou reklamu. Proto jsme pro ni vytvořili nový web a zpřístupnili přehlednou kalkulačku pro potenciální zákazníky, kterou mohli použít bez nutnosti zanechání kontaktu. Natočili jsme také krátká videa, kde jsme poskytli mnohem více informací a zaměřili se na testování a řešení konkrétních problémů, se kterými se potenciální zákazníci potýkají. To vše bylo založeno na důkladné analýze jejich potřeb a problémů.

Největší výzva

Ve světě financí panuje obrovská konkurence, od které jsme se potřebovali nejen odlišit, ale také být výrazně lepší a efektivně komunikovat s cílovou skupinou v oblasti financí pro segment B2B.

Výsledek

Za první 4 měsíce jsme vygenerovali více než 178 kvalitních unikátních leadů na financování nové firemní flotily. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku byl 1:6.

Ukážka Kreatív
No items found.