Získat potenciální zákazníky v sektoru B2B pro financování a refinancování firemních vozidel, snížit cenu za lead a zároveň zvýšit hodnotu zakázek a životní hodnotu nových klientů. Dalším zajímavým bodem byla žádost výrazně se odlišit od konkurence.
Firma původně využívala pouze grafickou reklamu. Proto jsme pro ni vytvořili nový web a zpřístupnili přehlednou kalkulačku pro potenciální zákazníky, kterou mohli použít bez nutnosti zanechání kontaktu. Natočili jsme také krátká videa, kde jsme poskytli mnohem více informací a zaměřili se na testování a řešení konkrétních problémů, se kterými se potenciální zákazníci potýkají. To vše bylo založeno na důkladné analýze jejich potřeb a problémů.
Ve světě financí panuje obrovská konkurence, od které jsme se potřebovali nejen odlišit, ale také být výrazně lepší a efektivně komunikovat s cílovou skupinou v oblasti financí pro segment B2B.
Za první 4 měsíce jsme vygenerovali více než 178 kvalitních unikátních leadů na financování nové firemní flotily. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku byl 1:6.