Získání klientů pro finanční poradenství na skeptickém trhu. Hlavním bodem bylo refinancování půjček a úvěrů se zaměřením na kvalitní leady, které museli splňovat přesně daná kritéria.
Po analýze trhu a cílové skupiny jsme vytvořili grafická kreativa, kterými jsme zjistili, co cílová skupina hledá a co jí zajímá. Na základě toho jsme vytvořili short-form videa, u kterých jsme očekávali snížení ceny za lead o alespoň 50%. Potřebám cílové skupiny jsme přizpůsobili. Pro zvýšení efektivity společnosti jsme vytvořili krátký edukační systém, který odpovídá na nejčastější otázky.
Efektivní oslovení nových klientů s reklamou v kategorii financí, která má na platformě Meta různá omezení, a získání důvěry zákazníků, kteří splňují přesná kritéria ve dostatečném objemu. Při prvních rezervovaných online konzultací byla míra účasti mizivá, prakticky pod 10 %, což bylo nepřijatelné. Během tří dnů jsme vytvořili SMS a emailovou automatizaci pro připomínání schůzek, která byla natolik účinná (nad 90 %), že se zúčastnili téměř všichni, kromě kritických případů, které si sami přesunuli termín.
Každý měsíc jsme vygenerovali více než 50 kvalifikovaných leadů s cenou za lead pod 4 €. Použitím krátkých videí jsme snížili cenu za lead o 60 % a zároveň zvýšili konverzní míru více než dvojnásobně.