Vytvořit tak stabilní postavení na trhu v dané lokalitě, aby si potenciální zákazník při pomyšlení na novou střechu vybavil Zakryto. Společnost nabízí nejen prodej plechových krytin, ale také poradenství a montáže. Bylo potřeba zkrátit rozhodovací fázi zákazníků, aby společnost stíhala pracovat s novými kontakty, kterých jsme čekali velký přísun pro rodinnou společnost.
Začali jsme analýzou trhu a cílové skupiny. Po zjištění potřeb zákazníků jsme vytvořili komplexní marketingový kanál, který pokrývá několik rozhodovacích fází zákazníků, aby každý našel řešení, které hledá. Po otestování desítek grafických kreativ a sdělení jsme zjistili, co funguje, a také jak zákazníkům usnadnit rozhodování pomocí relevantních informací a vhodné nabídky.
Oslovit zákazníky, kteří jsou v určitých fázích rozhodování správnou formulí, nacházet cestu k novým zákazníkům a ukázat společnost jako odborníka, kterým je. Dále přizpůsobit objem leadů možnostem společnosti a zlepšit jejich obchodní proces včetně CRM.
Za 12 měsícců spolupráce přinášíme stabilně 30-60 kvalifikovaných leadů měsíčně s prům. konverzní mírou 20%+, tedy min. 6 zakázek za měsíc. Kvalitu leadů neustále zvyšujeme a mimo to přinášíme dalších 30 - 40 zákazníků na poradenské služby Poměr investice do reklamy a obrat za první rok cez 1:9!